Sow that?

Hej alla bloggläsare! ;) Jag Skrev för 2 dagar sen.. Om 12 veckor sitter jag på cypern.. Idag har man blivit dissad? Efter man bjudit på mycket.. Bara för att jag inte bjöd på fyrishov!! Min bffe Johanna har inte lagt märke till mig idag.. Jag mår lite dåligt av det när jag tänker på det om hon inte tycker om mig längre.... Känns som jag inte finns i hons värld.. Men sånt är livet.. '

På musiken ska vi kunna HÅRGALÅTEN utan till! Fett svårt.. Den e ju lång.. Så jobbigt... Sow that.. Jag bara inte orkar med dissen Från Sara... Bara inte orkar....... Aaahhh! Varför ska hon utnyttja mig? Kan ej tro på hon..Mamma Skaffar skype... Det går inte så bra märker jag haha! Just här brevid mig stor det två bloggalternativ Sega maränger madebymaryblogg.blogg.se haha lol FInt helt enkelt raindance.blogg.se LOL! Men ijallafall... Här e två sider jag tipsar om... 123minsida.se/Kulbio och
123minsida.se/Tjejengustafsson Dem e bra..


 Ha det gött.. / Pözzar Kattälskaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0