OMG

Igår sov en kompis hos mig tills idag.. Vi satt vid datan tills 02.15 sen vakna vi 07.00 5 timmar's sovande... Jag tycker om Baby doll hahhahahah! På melodifestivalen jag hejar på Dead of april ♥ Dem e skitbra.. Synd att Sean banan åkte ut! Jag som gillar han! Sitter och pillar på min lösa tand.. Usch.. Vill bara bryta av den ..Och Shout it ot/ David lindgren han som har varit med i High school musical jag älskar han mycket! Nu e klockan 12.00 .. Sitter här i one piecen.. Vad ska man göra??

SNÖN HÅLLER PÅ ATT FÖRSVINNAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAA! Äntligeen... Idag är det Big brother.. TA UT HANNA W!!!!!!! Hon kanske är en underhållning men ingen big brother deltagare igentligen.... Bara ä så jävla självisk. TA UT HON SVENSKA FOLKET!  Aja.. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0