Min gamla kille.. Kan ej glömma bort honom!



Hej alla! Här är min söta pojkvän eller som sagt.. Min gamla.. Han gjorde slut för en vecka sedan.. Vi va ihop i en månad och en vecka! Jag håller koll som ni vet.. Jag har börjat skrivit ibland.. Jag kommer ta pauser ibland.. Min mamma fick 750 kr från google idag för att så många kollat in hons blogg! Men ijallafall.. Det finns nåt jätte gulligt och sött med Marwan! Han är så rolig och omtänksam♥ Och idag på gumpan! UUUUUUUUUUUEEEEEEEEEEEEEEEEEEH! Orkar inte prata om det men gör det ijallafall... Vi skulle dansa fox ( kille och tjej ) Och då fick jag först dansa med MARWAN!! (bild)  Och vi hade ju gjort slut så då skulle man hålla på midjan.. Och efter det fick jag dansa med ADAAAAAAAAAAAAAM!


Så pinsamt... Men jag saknar ijallafall Marwan! Han är den snälla och omtänksammaste personen jag träffat.. Så svårt att glömma bort honom! Vill ej.. Han sitter som en ros i mitt hjärta.. och bladen aldrig ramlar av.. Dem vill sitta kvar.. Här om dagen så liggde jag i sängen och tänkte lite.. Och då hörde jag marwan's röst i mitt huvud ropa Linnea! men jag tänkte bara på han för mycket! Jag skriver imorgon... Jag lovar det.. det är ännu helg.. Nu ska man se big brother.. Hejdååååå!

Kommentarer
Postat av: pia

♥♥♥♥Det fixar sig alltid min fina dotter, Jag tror att ni hittar tillbaks till varandra igen. LÖW Y

2012-03-02 @ 23:35:06
URL: http://cypernpia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0