Hatar den dära Hanna w!

Hejhej alla bloggläsare!  Jag sitter här och lyssnar på musik och är med en vän! Jag såg att Sean banan hade 5 nya låtar ;s? Ingen kommer lägga märke till dem!  + Dem e dåliga bara Sean den förste banan e bra... Den han ska sjunga i andra chansen idag!! Håller på han! Men tror han inte går vidare.. Glömde skriva igår att jag hade klippt mig.. Jag passar bättre i kort lugg än i lång!  Men ijallafall.. Igår såg ja ju på big Brother och jag vill bara ha den dära fjortisen ut Hanna w!! ;s Än i skolan bara jag e lik hon och jag hejar på hon?? Asså lol hon e ju dum i huvudet...

Hon tror att nudlar ska bli en soppa? jag bara börja garva.. Har hon aldrig varit i sverige? Hon e ju ryss.. Men hon borde känna till nudlar.. Oj juste hon köper ju inte mat!! -.- bara väskor! Lovise vitton.. Lägg ner? Jag e så jävla trött på Hanna w! Skicka ut hon förfan!! Jag tycker om Kija och Annica! Dem är ju fan bäst i hela huset.. VIll bara spy! Hanna w gå ut från huset och dö.. Och glöm att du varit där.. Glöm och dröm säger jag bara! Så jvlaaaaaaaaaaaaaaa trrrrrrrrrrrrrrööööööööööööööööötttttttttttttttttttt på hon! AJa tänker gå ut nu tror ja... Jag kanske skriver imorgon Ses!!!!!!!!!!!!!!!! ps.. RÖSTA EJ PÅ HANNA W!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0