Håller igen..

Hej! Nu skriver jag igen! Jag sitter här och tittar på bråk brother (big brother) Jävla Marcel.. Han är lärare undra om han MISSHANDLAR sina elever.. Hmm.. Men jag håller igen (äter inte) Glass,godis,fika, Bara fil och flingor och frukt fast jag äter kvällsmat ahhahah! Asså Vi kör i skolan happaranda sten sax påse.. Det är lite kul bara att man måste balansera och jag e inte bra..


JAG ÄLSKAR JUSTIN BIEBER <3 har tröjor,täcker,mer orkar ej skriva hahahahah! Men jag börjar bli trött.. Johanna nu har du ett inlägg bffe <3  Min bffe vill att jag ska skriva så ska börja skriva mer också! Min katt abbe ligger och rullar på golvet men.. Pössar och kramar från kattälskaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0