Tråååkigt.

 Glömde skriva igår, var uppe till 00.25 för att såg på 2012 filmen, SJUKT BRA! Den e jätte bra fast ändå läksigt, men jorden kommer inte gå under 2012, för de är fest hos mange 2015 och jorden vill inte missa det, Jag gick en promenad till ica igår för att köpa bakpulver, Helt själv. Ingen på gården hade bakpulver? eller inte dem 2 som jag gick till ;) Jag e på mamma och pappas jobb nu. Har så tråkigt, kommer vara här en timme till typ! ORKA! har redan vart här 2 timmar.

Imorgon skola, och då börjar en elev som slutade förra året. Han e söt <3När jag såg 2012 filmen var det najs! bara sprickor överallt, och båtar skönk, men inte den dom va på, dom levde, och konstigt att de va vatten på hela jorden, men de va najs! Jag har fortfarande inte fått veta S's nummer, Jag skriver början på namn första bokstaven, för att inte avslöja namn. För dem som läser kanske inte vill se andras namn eller den själv som inte vill ♥

Min bror skulle komma igår men han kom aldrig, som vanligt. lovat mig i 3 dagar nu. Men så är det, Ibland orkar man inte. Gthotel har stängst ner en stund. Därför tänkte jag att jag kunde skriva på bloggen. Ni som tror att jorden går ''under'' Borde få en bitchslap för att den kommer inte gå under, jag lovar! Asså dem som tror det (dumma i ´huvudet) Och om den skulle göra det tar de nånting med tusen år att hela jorden ska förberedas. Och de vet jag.

Nu kan jag inte skriva mer, ska prata med mamsen och så. Jag kanske inte hinner skriva ikväll, men om jag gör så skriver jag!

Kramisar kattälskaren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0