Shoooo

 Idag vakna man kl 08.15 KUL DAA. Katten väckte mig, Inte klätt på mig än fast klockan är 11:24, jag ahr pappas dator och på denna står det 11:35 den går fel, Idag kommer brorsan, Jag sitter i soffan med täcke,dator,katt och sist men inte minst, den andra katten. Har ingen att vara med idag, TRÅKIGT. Jag och mamma skulle göra badbomber igår, men misslyckat blev det. Äsch jag sa bättre i skolan. Men mamma kan vara rolig ibland hahaha. Första gången vi försökte sa vi såhär:

P (mamma): Oj vad lätt.
L ( Jag): Nu har vi parfym i!
P: Okej.
(sprutar parfym)
L: Nu kan du röra runt.
P: Försök göra en boll nu av det.
Jag försöker göra en boll)
L: MAMMA! De är ju jätte löst?
P: Jaha men de går ju endå!
Mamma lägger på fat)
P: Men den smälter ju!
L: Jaha bara att göra en ny.
(kastar den gamla)
L: Juste jag har haft vatten i parfymen HAHAH (man får ju inte ha det)

Nästa försök sa vi:

Mamma rör runt.
L: Ingen parfym nu.
P: Nej linnea.
L: Häll i grön karamell färg nu!
P: Okej.
Mamma häller i, OCH DE BLEV FÖR MYCKET.
P: De bubblar ;o
L: De fräser mamma, de betyder att du gjort fel, ÅHHHHH
P: Men åh, de dära var de sista bikarbonat vi hade ;(
L: BÄTTRE ATT GÖRA DET I SKOLAN!
P: Ja.
(Pappa kommer in)
M (pappa): Läser ni ej receptet eller?
P: joo men jag hällde i för mycket karamell färg.
(pappa skrattar.

Det gick inge bra, Så inge mer försök, mamma sa att vi skulle göra nått annnat badsaker nångång, men de kommer säkert inte gå nå bra häller HAHAH. Jag måste nog klä på mig snart, Men skriver ikväll, De kommer jag, Mår inte dåligt. Hejdå bloggläsare läs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0