Jobbigt att dem fick det.

 Idag i skolan så skjute en kompis upp en boll på taket när vi körde gubben i mitten, vi hämta en lärare, det tog hela rasten, dem bärde och bärde en bänk fram och tillbaka, bara för en boll? På slutet när dem precis ställt den så sa jag: Vi kunde fråga vaktmästaren om vi fick låna stegen!
Alla bara MEN ÅÅÅÅH! hahah jag bara hållde i en kvast. Slö vaaaa? Igentligen inte. För jag hjälpte till med nått och läraren gav ju den till mig ♥  Alla som inte läst förra inlägget får läsa det ;) Det e viktigt för mig ijallafall. Jag har en kompis som sviker mig, Imorgon kommer bror till mig!!!!! äntligen har saknat han sååå! Jag ritar manga hela tiden en figur, Jag ser på sveriges VÄRSTA bilförare!! hahha. Och en får inte plats i bilen <3333 Men den tog av sig jackan så gick det.


Om 9 dagar ska man på födelsedagsparty hos Elmina och johanna. Kul, Kanske nån kan skriva tips vad jag ska köpa till dem?? Till johanna kanske det blit bästishalsband, Tur att ingen av dem två vet om att jag har en blogg ;D Men delar den på fb, Men elmina har fb men går aldrig in men johanna har inte ens ;)) Man brukar skaffa msn före fb. Men alla skaffar fb före msn eller har dem inget. Jag har båda 2.


Aja detta blev ett långt inlägg, jag trodde kort :o Men skriver ju när jag hinner. Hade ju tid nuu, Hejdå godnatt alla bloggläsare tipsa gärna om min blogg Pösss ooo kram!


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha vet nu vad jag ska få<333 kul att veta! Elmina sitter med och hon sa att hon vill ha en ny cykel hahaha:))) den ska va röd med vita prickar:) aaa men vem vill inte ha en ny cykel? kram min älskade bffe:)

2012-01-20 @ 15:58:07
Postat av: Jag som äger bloggen! <33

Johanna hahahha. Men cykel kan jag inte köpa jag önskar oxå en ny!! Tack för du kommentera, Jag har mått dåligt idag pga rebecca! Men kram och pöööössar min älskade bffe!

2012-01-20 @ 19:31:48
URL: http://kattalskaren.blogg.se/
Postat av: pia

Strunta i Rebecca gumman, låt inte henne ta energi från dig... Du har kompisar som är fina och som inte gör som hon gör. Kram mamma

2012-01-21 @ 11:16:28
URL: http://cypernpia.blogspot.com
Postat av: Jag som äger bloggen! <33

Mamma jag ska det! :))))

2012-01-21 @ 11:26:54
URL: http://kattalskaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0