Blandat!

God morgon alla bloggläsare! Jag spelar gthotel ju, Min bästa vän Johanna, hon e min mamma på gt ;) Jag va med en kompis igår, sen kom isaac, den som jag inte tycker om! Och så var han med.. Fett tråkigt. Jag gosade med ronja idag, Igår såg mamma och pappa skräckfilm, Jag vågar inte se den, och jag får inte.

Jag har så tråkigt, Ska snart äta lunch. Jag vill ha prickig falukorv till lunch mamma! Men jag får vanlig falukorv! Imorgon e det skola, Jag tycker det faktiskt är kul i skolan! Ska se på Shake it up snart på disney channel! Ikväll ska man se en film på sfkanalen Se upp för dårarna. Jag kommer skriva varje dag på bloggen, oftast om jag inte e trött. Nu kommer lite saker jag ska göra och de jag gjort.


Tvättat mig [√]
Kammat håret [√]
Klätt på mig [√]
Gått ut [x]
Ätit lunch [x]
Gått in på gthotel[√]

Lite saker av det! Hejdå bloggläsare, Ha en bra dag, skriver imorgon. Följ gärna bloggen. Hejdååååååååå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0