Äntligen tagit tag.

 Asså? Inte igen..
Hej alla ♥
Förlåt att jag inte skrivit på ett tag.
Men idag min kompis Johanna..
Hon sa att jag va en falsk vän..
Jag kalla hon drottning för att alla gick efter hon.. Lite drygt bara?
Men nu har mamma ringt till min lärare och pratat.. ( inte bara för att hon sa att jag va en falsk vän)
Det hände mer. Men det orkar jag inte tala om.
Men iaf, Idag åt man kebab med pommes ;)
Nu kollar på på Disney channel Ant programmet.
Imorgon ska man väga sig hos ''Skolsköterskan''..
Igår såg jag på filmen....


Breaking dawn twilight part 1;)Den e jätte bra.
Belal dör men sen återupplivas hon som vampyr. Men hons nyfödde barn tog blondinen hand om. Men Bella e en vampyr nu. Edward hade bitit hon så att hon blev vampyr när hon dog.
För han ville ej att hon skulle dö.
Så nu lever hon ''säkert'' föralltid.

Ha det bra ;) Skriver nästa gång jag orkar. Bye ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0