Ska han inte lägga sig?

God morgon alla bloggläsare. Igår Måndag.. klockan nästan 19.50.. Kom en liten kille hem till mig ,som e 7 år och går i fsk.. Och jag tänkte Ska inte han sova? Men han har ju sagt att han lägger sig 23.00? Och går i fsk.. Sjukt va, Som katten frågar Va, Är det sant!? jag svarar ja det är sant! Jag är fortfarande sjuk.. Hostar jobbigt. ♥Min mamma P är så snäll.. När jag behöver hon ger hon mig all kärlek jag vill ha. → Jag tycker om när ni läser min blogg. Ni kan titta senare igen för då kommer jag skriva mer senare på dagen!
Som sagt min Pappa M♥ Ger mig också kärlek när jag vill ha det och vill inte. Dom är så bra föreldrar M o P.Jag missar alltid dansen i skolan när jag e sjuk :( För vi dansar streetdance i skolan och sen ska vi visa upp det på danskvällen om en vecka. Och min kompis eller min FIENDE!! Som alltid ska va snyggast på fester så jobbigt tycker jag i jallafall.. Mascara och allting patetiskt.. Min bffe J♥ Hon är den bästavännen man kan ha forever, Okej nu ska jag ge ett tips för dom som spelar panfu om ni spelar pokopetuppdraget och kommer till gåtorna igelkotten vill vara själv på den andra gåtan och f är den stranden man inte kan komma till.
Jag spelar Stardoll.. Jag heter NamnetBlevElin6 På stardoll .. Jag är superstar där. Och jag tar fusk från Stardollzerosv! hehe.. Jag saknar mina bröder E & F♥ Dom är snälla.. De var längesen jag såg F!! Och vill träffa han s snart som möjligt samma sak med E också! <3<3 Men ha en bra förmiddag.. Titta in min blogg vid 16-17 tiden eller senare igen för då har jag skrivit ett till inlägg! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0