Måndag 14 November

Hej alla bloggläsare! Detta är mitt första blogginlägg! Jag älskar ju katter.. Jag har själv 2 katter, Ronja och Abbe. Har en hamster också den heter Miranda. Jag sitter här och är sjuk! Det är så tråkigt! Host Host, Ni borde lyssna på låten technologic med daftpunk! den är bra tycker jag ijallafall. Nästa år ska jag åka till Turkiet i 3 veckor, Jag hinner fylla år där och min mamma cypernpia! Vissa känner igen bloggen men vissa inte!
Jag och min mamma cypernpia vill just nu ha en hund! men min pappa vill inte ha en.. Jag vill ha fler katter! Men de blir nog för jobbig hehe.. Jag har 2 bröder, Erik o Fredrik Ena är 25 år och den andra är 23 år.Jag tycker Gustafsson 3 tr är ett lågt program ibland på vissa avsnitt kan dom säga låga saker .. Asså småbarn kan titta på det där programmet om dom förstår det!!!??? Ikväll ska man mysa och se på film. Innan det tar man ett bad!
Nästa vecka ska jag och min mamma o pappa till Tun's! Vi ska köpa lite saker. Min pappa får en ny bil framåt helgen kanske. Min Pappa jobbar som snickare på FSAB och arbetsledare ,jag hostar hela tiden och nyser. Jobbigt puuuh, Aja snart ska man prata med mamsen. Jag älskar min familj.. Va rädd om din familj det kan hända att snart kommer döden. Jag e rädd om min familj.
Ha en trevlig höstigdag! Jag skriver kanske mer sen .. Men jag tror i morgon. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0