Jobbig skoldag..

God kväll alla bloggläsare.. Mamma har ändrat resan. Nu åker vi till cypern i stället. Idag i skolan så var de jobbigt.. Jag halkade på rumpan när jag gick. Ajaj.. När vi hade en lektion med 4b's lärare.. Så tog jag fram en dator och skrev av en sak jag hade skrivit på ett papper med en i min klass.. När vi jobbade på datorn stängdes den av på viloläge och sen på slutet när vi skulle plocka undan och gå till maten, Så tog jag datorn och allt annat min kompis hjälpte inte till då fråga jag en annan i klassen om  den kan ta pennan och suddet och lägga i min bänk.. Då gjorde den det.. Men inte i bänken på ett annat bord, Där en kille i klassen lämnat in dom i hittade pennor och sudd och jag hade en sak på pennan så man skriver mjukt med den tog han själv så snål!

Men som tur fick jag en ny. Snart ska jag spela club penguin och stardoll.com! idag bråkade jag med min bästa vän J. Men vi blev sams, Vi bråkar ju för att vi är kompis vi har nästan bara bråkat 5 gånger som bästa vänner! Jag har nominera hon till friends forever ju♥ Min mamma har typ gjort en till blogg.. Idag har jag vart med en kompis i klassen vi skulle göra läxor men vi hade så kul så att vi strunta i dem .. HAHHAHAA.

Ibland efter skolan kan det bli lite senare bloggskrivning och ibland hinner jag ej men tur att jag hann idag för jag lovade alla bloggläsare det.. Som sagt drygt att det finns en i klassen som ska bråka med mig hela tiden! Det är inte J om ni tror det. Min pappas nya bil kommer på onsdag efter skolan ska vi till tuns..  Med hans nya bil hyndai i40.

Ha en trevlig kväll med bingolotto eller vad ni ser på.. Vi vinner aldrig bajs på bingolotto!! Bye bye Skriver kanske i morgon om jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0