Idol 2011...hehe


God kväll bloggläsare! nu ska jag bäretta hur många år ALEXANDER BARD ÄR!! Han är 50 år..Och en dumbom..han kan sluta säga dumma ord åt idolerna.. Hur kunde man ha honom som jurry?! Och han klär sig fjantigt ijallafall vad jag tycker men ni kanske inte tycker det. Jag har sätt på en film idag från 11.05 till 12.51 den heter miffo den är jättebra. Jag är just nu med min bästavän S♥ Hon spelar mitt nintendo och jag är inne på datorn. Hon är jättesnäll.. Min mamma P♥ lagar mat just nu idag blir det Falukorv och potatis o sås o morötter.

Laila bagge har lovat att visa bilder på sitt nyfödda barn Kit. Undra när hehe... den blondinen borde visa snart. Snart kanske det kommer rykten? Hoppas inte de blondis.. Har ni sätt klippet med Dom dära lillidolerna Moa- i vardagsrummet Laila ser ut som en fjortis där.. Och dom andra värsta fail.. Undra hur dom fick en sådan peruk? som moa lignels hår.

I skolan har vi fått egna konton.. Jag har missat dansen i skolan 2 gånger nu AHH!!! Jag hatar min hosta.. Och slöjden missa jag idag vi håller på med bilder till våra pärmar jag gör en muffins.. Jag är inte nöjd. JAG VILL INTE GÅ PÅ TRÄSLÖJD! Jag börjar där efter Jullovet!! Men måste ju det.. bajs på träslöjdsläraren!!! Hejdå och ha en mysig kväll bloggläsare titta i morgon om ni har lust..Bye Bye.



Kommentarer
Postat av: Brorsan

hej! Syrran vilken fin blogg du har skaffat=) puss brorsan älskar dig!

2011-11-15 @ 22:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0