Brorsan! <3

Good Day Bloggläsare.. Idag är jag så glad för.... JAG HAR BLIVIT AV MED HOSTAN O FEBERN! I morgon kan jag gå till skolan. Fast då bärettar jag om skoldagen när jag kommer hem :D PÅ bilden är det min Bror E♥ Han är jättesnäll och jag saknar han! Den dära bilden knäpptes 06 12 2011 i cypern. E har en hund också Den heter Skilla. LILLA SKILLIS kan man säga :) Jag hoppas att han kommer hit nåndag.

Idag ska jag va med min killkompis T kanske. Eller Min tjejkompis S om hon får.. För hon va ju också hemma från skolan idag men kommer imorgon till pluggskolan med. Jag tittade ut nyss och då såg jag fåglar ute i trädet.. Och då tänkte jag: ÅHH.. Jag måste gå ut när S har ringt. Hon skulle ringa senare. Min bästa vän S Och J har jag anmält till friends forever på disney channel. Om jag vinner får hon en magisk kompisdag.

Jag älskar er min familj.. Ni är bäst.. Och det finaste man kan ha.. hoppas ni får ett bra liv mina bröder och mom and dad. LILLA SKILLIS vill jag träffa snart min brorsa E♥ Sa en gång för nåra veckor sedan när jag åkte hem från honom så va skilla ledsen :)

Alla bloggläsare.. ett tips va snäll mot eran familj ge kärlek.. För tänk när dom dör också de sista du fick säga till din familj var ett dumt ord? Då kommer du må dåligt.. Ha en solig dag. Hejdå!




Kommentarer
Postat av: pia

Vad bra du skriver gumman♥ Skönt att du är bättre och att du kan gå tillbaks till skolan i morgon=))

Och jag kan jobba;)hi hi hi=))

Älskar dig du är bäst♥♥

2011-11-16 @ 13:23:57
URL: http://cypernpia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0